Help

Nieuw HelpTicket aanmaken

Het HelpTicket systeem van Camorra World geeft je de mogelijkheid contact op te nemen met de Crew, de personen die actief Camorra World onderhouden. Antwoorden zullen krachtig, bondig en soms zelfs standaard zijn om zo snel mogelijk iemand te helpen. De antwoorden worden altijd met de gedachte iemand zo goed mogelijk te helpen gegeven. Probeer de humor te zien in sommige antwoorden, ook al staat er geen smiley bij...

Jouw vraag of opmerking

Selecteer een categorie...
Email
Omschrijf je vraag in een paar woorden
Browser Informatie
Hoe werkt het?
Werkt er iets niet goed? Dan is het voor de crew belangrijk om te weten welk apparaat en welke browser jij op dit moment gebruikt.
Klik op deze link en stuur ons de link bovenaan de pagina.
Vertel ons je vraag of opmerking
Waar moet het ticket aan voldoen?
Een helder geformuleerde vraag met indien nodig een gedetailleerde omschrijving van een probleem kunnen eenvoudiger en dus snéller worden beantwoord of opgelost. Zeer onduidelijke tickets daarintegen worden mogelijk niet in behandeling genomen.
  • Stel een duidelijke vraag en geef ons voldoende informatie om het probleem op te kunnen lossen.
  • Gebruik in je vraag of opmerking duidelijk taal, leestekens, spaties en nieuwe regels.
  • Heb je een fout in het spel gevonden?
    • Omschrijf de stappen die nodig zijn om het probleem te reproduceren
    • Wat is er precies gebeurd, en wat had je eigenlijk verwacht?
    • Benoem eventuele bijzonderheden m.b.t. het probleem, zoals;
    • De URL van de pagina waar het probleem zich voordeed.
    • Krijg je een foutmelding? Zoja, welke foutmelding?
    • Vertel ons of het probleem zich ook voordoet op een ander apparaat of in een andere browser.
    • Stuur eventueel een link met een printscreen
Er staan 11 HelpTickets in de wachtrij